Gå til hovedindhold

Mit virk >

Kontaktpersonens opgaver

Kontaktpersonen kan varetage opgaverne selv eller fordele dem ud i organisationen.

Som minimum varetager Kontaktpersonen disse opgaver:

  • Koordinator ift. Virk, når myndigheden skal have en løsning på Virk
  • Holder ledelsen i sin organisation opdateret om, hvad der sker ift. Virk og samarbejdet omkring Virk
  • Følger med i udviklingen i Virk som fælles platform for myndighedernes løsninger for virksomheder
  • Sørger for, at myndigheden udvikler løsninger og introsider på Virk, som lever op til de formelle krav
  • Holder kolleger informeret om, hvad der rør sig ift. Virk
  • Er intern ambassadør for Virk i sin organisation
  • Holder kolleger informeret om, hvilken udvikling der sker på Virk og ift. Virk værktøjer
  • Sørger sammen med den Virk Ansvarlige for, at myndigheden afsætter de nødvendige ressourcer til at lægge løsninger på Virk
  • Opdaterer en beskrivelse i DIA af sin organisations eventuelle særlige behov ift. udvikling af løsninger
  • Informerer internt om drift og statistik fra tæller på Virk samt feedback fra brugere
  • Sikrer at myndighedens interesse varetages i vedligehold og udviklingen af virk
Print Facebook LinkedIn Twitter Mail Facebook LinkedIn Twitter Mail If you share the content, the provider of the service will set one or more cookies on your computer.