Gå til hovedindhold

Mit virk >

Om DIA

Digital Indberetnings Administration (DIA) er myndighedernes værktøj til styring af deres indhold på Virk; både introsider og løsninger.

I DIA opretter og vedligeholder du erhvervsrettede selvbetjeningsløsninger på Virk. Du kan tilføje beskrivelse om løsningen, specifik eller generel hjælp og vejledning, pdf-vejledninger eller andre guides.

Du vedligeholder desuden din myndigheds kontaktdata i DIA. og det er i DIA, at du angiver, hvor mange indberetninger der potentielt modtages på de forskellige indberetnings- og selvbetjeningsløsninger.

DIA er således et centralt værktøj med mange anvendelser og interessenter. Alle det offentliges erhvervsrettede indberetninger skal være registreret i DIA, og det er myndighedernes ansvar at holde indholdet opdateret.

Hvis du vil oprettes som bruger af DIA, skal du sende en mail til myndighedsteam og oplyse dit navn, den myndighed eller den leverandør, du repræsenterer, samt din mailadresse. Så får du tilsendt brugernavn og et kodeord, som du skal bruge første gang du logger ind. Herefter skal du bruge din NemID medarbejdersignatur til at logge ind.

Print Facebook LinkedIn Twitter Mail Facebook LinkedIn Twitter Mail If you share the content, the provider of the service will set one or more cookies on your computer.